tag:blogger.com,1999:blog-8024485396565394875.post3469633313848676549..comments2024-03-26T23:23:16.475+01:00Comments on MORSKOŚCI!!: Dostawy LNG w I półroczu 2019 rokuwsmorskościhttp://www.blogger.com/profile/16035742505931013538noreply@blogger.comBlogger10125tag:blogger.com,1999:blog-8024485396565394875.post-20816251425026642422019-07-05T17:30:17.632+02:002019-07-05T17:30:17.632+02:00Z pamięci. Uprzednio, przed 60 dostawą, Al Ghasham...Z pamięci. Uprzednio, przed 60 dostawą, Al Ghashamiya zaryczał dokąd, też przy Skale :-) Wtedy płynął do Gibraltaru (od Ras Laffan) równolegle z Al Ghariya (do Milford Haven).wsmorskościhttps://www.blogger.com/profile/16035742505931013538noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8024485396565394875.post-80729219582057325552019-07-05T17:07:26.781+02:002019-07-05T17:07:26.781+02:00AL GHASHAMIYA następna w świnujściu (sygnalizuje s...AL GHASHAMIYA następna w świnujściu (sygnalizuje skagen)Pitgenhttps://www.blogger.com/profile/07908398401937503345noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8024485396565394875.post-86273475689860735232019-07-01T22:02:05.772+02:002019-07-01T22:02:05.772+02:00Sorry za samozachwyt ale podoba mi się ostatnie mo...Sorry za samozachwyt ale podoba mi się ostatnie moje zdanie tym bardziej ,że nie jest to niczyją(proszę wybaczyć ale nawet nie Pańską-MORSKOŚĆ poznałem później) zasługą-a zaczęło się od budowy gazoportu w Świnoujściu i mojego śledzenia postępów(nie pierwsza większa/nietypowa konstrukcja której budowę obserwowałem P.s. Nie -nie jestem budowlańcem, projektantem itp. )Pitgenhttps://www.blogger.com/profile/07908398401937503345noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8024485396565394875.post-76924406958894249042019-07-01T21:49:09.828+02:002019-07-01T21:49:09.828+02:00Uzupełnienie do PS:
zapowiedzi kolejnej dostawy ni...Uzupełnienie do PS:<br />zapowiedzi kolejnej dostawy nie ma, ale regazyfikacja w terminalu, pełną zakontraktowaną mocą, trwa kolejną dobę. To jest niezawodnie sygnalizujący pewnik – przecież zapowiedzi mrozów nie ma :-) <br />wsmorskościhttps://www.blogger.com/profile/16035742505931013538noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8024485396565394875.post-69764225737088279072019-07-01T20:55:25.070+02:002019-07-01T20:55:25.070+02:00Jedni zatracają się grom komputerowym, inni fascyn...Jedni zatracają się grom komputerowym, inni fascynują się śledzeniem statków i przewidywaniem ich portów docelowych :-) Ja też się w to bawię … <br />Ale po kilku dotkliwych porażkach, ze 100% pewnością trafienia, że tu i tu zawinie, dopóki nie uzyskam potwierdzenia z (raczej) pewnego źródła, nie umieszczam w swoich zestawieniach przypuszczeń. Po znacznym czasie okazywało się, że pewne zawinięcia Al Khattiya/Al Safliya/Al Sahla, PEWNIE(!!!) zmierzające do Świnoujścia, kończyły się np. w Zeebrugge/Milford Haven :-) Dotyczyło to zwłaszcza znikających drugich dostaw w zimowych miesiącach. <br />Udanej dalszej zabawy :-)<br />wsmorskościhttps://www.blogger.com/profile/16035742505931013538noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8024485396565394875.post-44378415286585768652019-07-01T20:29:32.221+02:002019-07-01T20:29:32.221+02:00apropo 2 części pańskiego wpisu z 19:36 chyba za b...apropo 2 części pańskiego wpisu z 19:36 chyba za bardzo mnie to wciągnęło żebym przez wiedzę o punkcie 4 (jakoś -Na szczęście-do tej pory go nie zauważałem)zrezygnował z brania pod uwagę wszystkich 21 Q-flexów później eliminacji tych które nie zdążą do RAS LAFFAN w sensownym terminie,odrzut tych które skręciły na wschód i późniejsze już zdecydowanie powolniejsze odrzucanie (bo zawinął do jakiegoś portu lub jakiś deklaruje).Nie znam (ale chyba też nie chcę poznać- za duży mam z tego "FUN"-odkrywanie samodzielne jest ciekawsze) stron typu:Urząd morski w szczecinie tylko dla np. Dunkierki.Pitgenhttps://www.blogger.com/profile/07908398401937503345noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8024485396565394875.post-82721717579478576372019-07-01T20:01:18.552+02:002019-07-01T20:01:18.552+02:00Tu i w tym błędy są ...normalnością :-)
Światowe ...Tu i w tym błędy są ...normalnością :-) <br />Światowe tuzy śledzenia przepływów LNG na rynku globalnym, śledzą dwa metanowce płynące z SP i CC. Że do EU, to wiadomo, ale gdzie konkretnie, to ...nadal brak sygnalistów - określenie wg. nowej nomenklatury ["nowomowy"! - kto to pamięta? :-) ] <br />wsmorskościhttps://www.blogger.com/profile/16035742505931013538noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8024485396565394875.post-37996340341353282822019-07-01T19:48:27.588+02:002019-07-01T19:48:27.588+02:00Fakt -mój błąd -ciekawe gdzie był i co deklarował ...Fakt -mój błąd -ciekawe gdzie był i co deklarował że go kiedyś odrzuciłem jako potencjalnego dostawcę pierwszej lipcowej dostawyAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8024485396565394875.post-9712902750636499692019-07-01T19:36:52.529+02:002019-07-01T19:36:52.529+02:00A co z Al Ruwais - wypłynął 25.06.h2330 ?
"Z...A co z Al Ruwais - wypłynął 25.06.h2330 ? <br />"Zawsze" aktualna lista zmierzających do EU jest w:<br />https://www.morskosci.pl/p/5-zawiniecia-jednostek-q-flex-do-europy.html<br />(lewa boczna szpalta: 4. Zawinięcia Q-Flex do Europy i Turcji)wsmorskościhttps://www.blogger.com/profile/16035742505931013538noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8024485396565394875.post-26030104551652538592019-07-01T19:27:11.140+02:002019-07-01T19:27:11.140+02:00Propo pańskiego PS:Jeśli wierzyć portalom AIS jedy...Propo pańskiego PS:Jeśli wierzyć portalom AIS jedynym Q-flexem z możliwością płynięcia do Świnoujścia jest AL GHASHAMIYA (na wysokości Grecji deklarujący Giblartar) oprócz niego są jeszcze MESAIMEER (deklarujący Dunkierkę),ONAIZA (ZEEBRUGGE),AL AAMRIYA(Barcelona), MURWAB (ZEEBRUGGE) Niby przez kilka lat śledzenia statków były kwiatki innej deklaracji niż rzeczywistego importera ale to jednak rzadkość Anonymousnoreply@blogger.com