tag:blogger.com,1999:blog-8024485396565394875.post5006820493234636130..comments2024-03-26T23:23:16.475+01:00Comments on MORSKOŚCI!!: Co na koniec lata przed pierwszymi przymrozkami?wsmorskościhttp://www.blogger.com/profile/16035742505931013538noreply@blogger.comBlogger8125tag:blogger.com,1999:blog-8024485396565394875.post-29465199529515948492022-10-29T20:34:15.941+02:002022-10-29T20:34:15.941+02:00IMO 9946386 ciekawe kiedy się pojawi ps.LK Knutsen...IMO 9946386 ciekawe kiedy się pojawi ps.LK Knutsen "pływa"Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8024485396565394875.post-91264432234590988892022-10-28T00:53:33.618+02:002022-10-28T00:53:33.618+02:00w związku z tym: https://twitter.com/GK_PGNiG/stat...w związku z tym: https://twitter.com/GK_PGNiG/status/1552997401828507649/photo/1 i tym: https://www.new-ships.com/Ship-10547706-.html wiadomo conieco więcej o kolejnym budowanym "pod wynajem PGNiG-u" statku ale w serwisach AIS jeszcze go nie znalazłemAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8024485396565394875.post-70023375224866705502022-08-22T20:15:45.218+02:002022-08-22T20:15:45.218+02:00Dzięki za potwierdzenie.Dzięki za potwierdzenie.wsmorskościhttps://www.blogger.com/profile/16035742505931013538noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8024485396565394875.post-7488442786575288382022-08-22T19:30:37.745+02:002022-08-22T19:30:37.745+02:00
Kapt GAC Golar See lng... <br />Kapt GAC Golar See lng s-zb R spodz.03.09. godz.06.00<br />wg. dyspozytora (oczywiście na 90% Golar Seal)Pitgennoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8024485396565394875.post-70862713671640407842022-08-21T20:50:01.232+02:002022-08-21T20:50:01.232+02:00Dzięki, musiałem kiedyś trafić na stare dane, kogo...Dzięki, musiałem kiedyś trafić na stare dane, kogoś(autora) niedoinformowanego lub sam w jakimś tekście nie doczytałem. Teraz będę wiedział jakie statki śledzić choć pozostają jeszcze te budowanie o których ,w większości nie wiadomo najważniejszych rzeczy(IMO, Nazwa).Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8024485396565394875.post-11093863845765056032022-08-21T19:28:19.691+02:002022-08-21T19:28:19.691+02:00Kontrakt z CMI opiewa na 1,45 mln ton/rok. To jest...Kontrakt z CMI opiewa na 1,45 mln ton/rok. To jest 21 dostaw metanowcami klasy „174”. Jeden metanowiec może odbyć max 11 podróży okrężnych (Zat. Meksykańska >< Zat. Pomorska) w roku przy bardzo intensywnej eksploatacji. CMI czarterowane jednostki eksploatuje średnio intensywnie, czyli 1 LNGC raczej mógłby zrealizować promowo 9-10 takich dowózek w roku.<br />CMI eksport LNG realizuje z 2-ch terminali. Zapowiadano, że terminal w Ingleside (o nazwie Corpus Christi) będzie zasadniczym dostawcą LNG dla Terminalu Świnoujście w ramach kontraktu z CMI<br />Z wymienionych LNGC mam wątpliwości, czy GasLog Sydney pływa w czarterze CMI. Natomiast poza wymienionymi, CMI czarteruje jeszcze: Methane Heather Sally, GasLog Georgetown, GasLog Wellington, GasLog Winchester, GasLog Galveston.<br />Na podstawie obserwacji ruchu czarterowanych jednostek, uważam, że nie ma ich przyporządkowania do terminali wytwórczych i do odbiorców - importerów.wsmorskościhttps://www.blogger.com/profile/16035742505931013538noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8024485396565394875.post-18511377084260857392022-08-21T13:00:14.363+02:002022-08-21T13:00:14.363+02:00Może mi ktoś potwierdzić/wykreślić/dopisać listę s...Może mi ktoś potwierdzić/wykreślić/dopisać listę statków CMI które od nowego roku będą zawijać w liczbie może i 20 rocznie do Świnoujścia: FLEX VOLUNTEER, ASKLIPIOS, FLEX VIGILANT, ARISTARCHOS, FLEX RANGER, FLEX AURORA, FLEX ENDEAVOUR, GASLOG SYDNEYAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8024485396565394875.post-2004205165797647852022-08-20T16:10:52.319+02:002022-08-20T16:10:52.319+02:00Widocznie ci od "gromadź piękne chwile...&quo...Widocznie ci od "gromadź piękne chwile..." nie mają już za bardzo gdzie upychać gazu, a krajowe zapotrzebowanie na chwilę obecną jest na tyle małe że to co przywożą te metanowce jesr na bieżąco zużywane, a w tym artykule https://comparic.pl/pgnig-stan-zapelnienia-magazynow-gazu-wynosi-99/ mozna wyczytać że "spółka nie rezerwuje mocy w magazynach gazu na Łotwie, skupiając się na pojemnościach dostępnych w kraju." czyżby się bali że nie odzyskają potem gazu gdy będzie potrzebny? To po co robili te interkonektory za grube pieniądzeAnonymousnoreply@blogger.com