tag:blogger.com,1999:blog-8024485396565394875.post5173913840448854193..comments2024-03-26T23:23:16.475+01:00Comments on MORSKOŚCI!!: Po ostatniej bytności w pobliżu Gazoportu Świnoujściewsmorskościhttp://www.blogger.com/profile/16035742505931013538noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-8024485396565394875.post-1975926172794206702020-12-22T14:20:09.924+01:002020-12-22T14:20:09.924+01:00Dziękuję za uzupełnienie i komentarz.
Mała tylko ...Dziękuję za uzupełnienie i komentarz. <br />Mała tylko poprawka, aby logiczność (wpis + komentarz) była zachowana: „…Wschodnia strona falochronu centralnego TEŻ jest faktycznie mocno zapiaszczona.”… :-)wsmorskościhttps://www.blogger.com/profile/16035742505931013538noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8024485396565394875.post-47280076945628042702020-12-22T14:07:00.655+01:002020-12-22T14:07:00.655+01:00Stateczek to k/h "Hydrograf 26" - faktyc...Stateczek to k/h "Hydrograf 26" - faktycznie jednostka hydrograficzna UM Szczecin. Wykonywała coroczny sondaż falochronu wschodniego jak i centralnego. Wschodnia strona falochronu centralnego jest faktycznie mocno zapiaszczona. W tym miejscu będzie budowane następne stanowisko LNG, ale powyższe prace hydrograficzne nie miały z tym nic wspólnego. Tam (tzn. obrotnica i stanowisko LNG) pracę hydrograficzne prowadzi ZMPSS jednostką "Hydrograf 4" (nie nadający w systemie AIS)mareckihttps://www.blogger.com/profile/05766031330915080449noreply@blogger.com