tag:blogger.com,1999:blog-8024485396565394875.post5482328449265202255..comments2024-03-06T09:26:09.466+01:00Comments on MORSKOŚCI!!: Arctic Princes powtórnie w styczniuwsmorskościhttp://www.blogger.com/profile/16035742505931013538noreply@blogger.comBlogger7125tag:blogger.com,1999:blog-8024485396565394875.post-34875159356342505262020-01-31T16:46:29.373+01:002020-01-31T16:46:29.373+01:00Dzięki, też obserwuję :-) A może proza życia na mo...Dzięki, też obserwuję :-) A może proza życia na morzu: kończy się zapas paliwa do dalszego tłumienia falowania? A w Skagen (na redzie) zapasy bunkru czekają.wsmorskościhttps://www.blogger.com/profile/16035742505931013538noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8024485396565394875.post-29408801627633214862020-01-31T16:06:15.681+01:002020-01-31T16:06:15.681+01:00Koniec ćwiczeń w tłumieniu falowania, FSRU MARSHAL...Koniec ćwiczeń w tłumieniu falowania, FSRU MARSHAL VASILEVSKIY od 30 stycznia jest w drodze do Skagen. Czyżby jakieś zleconko na spot?4ihttps://www.blogger.com/profile/16324626356325535394noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8024485396565394875.post-12874669457522419142020-01-24T20:26:41.576+01:002020-01-24T20:26:41.576+01:00:-) identyczny błąd popełniłem powyżej i musiałem ...:-) identyczny błąd popełniłem powyżej i musiałem usunąć komentarz.<br />W ramach dwóch kolejnych dostaw w miesiącu, trzeba liczyć podróż okrężną dwóch zawinięć jako: Świ>term.import.>Świ. Czyli skrócenie trasy, bo terminal bliżej Gibraltaru, to 2x 370Mm :-) <br />wsmorskościhttps://www.blogger.com/profile/16035742505931013538noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8024485396565394875.post-83875066756008510262020-01-24T18:25:25.394+01:002020-01-24T18:25:25.394+01:00Chciałbym tu wspomnieć że z terminali Arzew i Beth...Chciałbym tu wspomnieć że z terminali Arzew i Bethioua łatwiej było by zrealizować 2 dostawy pod rząd. Te bowiem leżą bliżej Gibraltaru, o jakieś 370 mil morskich. Przy średniej prędkości 17 węzłów trzykrotne (2x z ładunkiem, 1 raz po ładunek) pokonanie tego odcinka to ok. 65 godzin.Sylvan91noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8024485396565394875.post-61309815715611743942020-01-24T10:39:27.748+01:002020-01-24T10:39:27.748+01:00Dwie dostawy z algierskiego Sonatrach Skikda LNG T...Dwie dostawy z algierskiego Sonatrach Skikda LNG Terminal, w jednym miesiącu tym samym metanowcem, są możliwe. Z Sabetty również, gdyż jedna okrężna podróż to 20 dób. Innych producentów LNG w pobliżu nie ma. A reeksport to inna bajka :-)wsmorskościhttps://www.blogger.com/profile/16035742505931013538noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8024485396565394875.post-14137700549749115492020-01-24T00:52:58.477+01:002020-01-24T00:52:58.477+01:00Ten komentarz został usunięty przez autora.wsmorskościhttps://www.blogger.com/profile/16035742505931013538noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8024485396565394875.post-22318698477788314182020-01-23T16:00:20.497+01:002020-01-23T16:00:20.497+01:00Cytat: "...jest to możliwe wyłącznie dla dost...Cytat: "...jest to możliwe wyłącznie dla dostaw norweskich."<br />Teoretycznie jest jeszcze możliwość dostaw w jednym miesiącu, przez ten sam metanowiec, w przypadku spotów z Rotterdamu, Zeebrugge lub z innego gazoportu w Zachodniej Europie (mam na myśli przeładunki).4ihttps://www.blogger.com/profile/16324626356325535394noreply@blogger.com