Po załadunku w Sabine Pass w dniach 26-27.05., wpłynął do Świnoujścia 13.06. o h0320. Tym razem tylko po 1-godz. oczekiwaniu na redzie → Energy Endeavour debiutował 02.07.2021 z dostawą [132.] - ładunek z Ingleside. Oba zawinięcia rozdziela 100 dostaw.
Obecna dostawa: [233.], 27 tegoroczna, 92 wytworzona w USA, 41 z Sabine Pass. Był to ładunek kontraktowy od CMI. Odpłynął 14.06./ h0625. Pobyt w gazoporcie trwał 27h - rozładunek terminalowo 1-dobowy. Dostarczył typowe 1058 GWh - nie jak poprzednik (-)124 GWh!
Energy Endeavou z floty 5-ciu jednostek odwiedzających Świnoujście (lub tylko redę*) z „Energy” w nazwie (Neo_ / _Innovator / _Liberty* / Global_), jest jedynym z powtórnym zawinięciem.
Wacław Sałaban, czerwiec 2023 roku.
* tutaj
(+linki) i tutaj
przypomnienie
o nieodebranym ładunku rok temu - powód do dzisiaj nie podany. Od tego czasu
nie dotarła żadna dostawa z Cove Point! A „odprawienie” tej bez rozładunku
poprzedziło 7 dostaw (od XII-2018 roku). Kto się OBRAZIŁ?
GG Knutsen wypłynęla z Freeport o 5.40 czasu lokalnego(12:40 u nas) z 1 dostawą do Świnoujścia
OdpowiedzUsuńBłędna nazwa gazowca bo Knutsen to nazwa firmy a nie gazowca
UsuńNa blogu MORSKOŚCI!!, nazwy i określenia: „Terminal Świnoujście”, „świnoujski Terminal LNG”, „LK Knutsen OAS” (IMO 9922976) i „GG Knutsen OAS” (IMO 9922988), są JEDNOZNACZNE i zrozumiałe!
Usuń