12. Realizacje dostaw przez „nasze” metanowce XY Knutsen OAS

LK Knutsen OAS  IMO 9922976    HHI-12/2022
GG Knutsen OAS IMO 9922988    HHI-04/2023
SB Knutsen OAS  IMO 9946386 HSHI-11/2023
IL Knutsen OAS    IMO 9946398 HSHI-12/2023
JP Knutsen OAS   IMO ?             HSHI-  ?/2025
IJP Knutsen OAS  IMO ?             HSHI-  ?/2025
??                              IMO ?             HSHI-  ?/202?
??                              IMO ?             HSHI-  ?/202?

Chronologicznie realizacje „naszych” metanowców XY Knutsen OAS:
[wg. dat wypłynięć po załadunku]                                                                                                             dostawa ogółem
                               załadunek gdzie / który                                                     rozładunek                       w Świnoujściu  / uwagi

01.  LK/1         Sabine Pass/1           16-19.02.        Świnoujście              10-11.03.        [219.]
02.  LK/2         Sabine Pass/2           10-12.04.        Świnoujście              02-03.05.        [226.]
03.  LK/3         Ingleside/1                 23-24.05.        Świnoujście              08-09.06.        [232.]
04.   GG/1       Freeport/1                  16-17.06.        Świnoujście              30.06.-01.07.  [236.]
05.  LK/4         Freeport/2                  24-26.06.        Świnoujście              30-31.07.        [242.]
06.   GG/2       Calcasieu Pass/1        23-24.07.        Rotterdam                  08-09.08.
07.  LK/5         Freeport/3                   18-20.08.        Isle of Grain                04-05.09.
08.   GG/3       Calcasieu Pass/2        29-31.08.        Rotterdam+Lubmin/FSU   16(1d)/22-24.09./ ład. współdz.
09.  LK/6         Freeport/4                   23-25.09.        Omisalj                       09-12.11.
10.   GG/4       Sabine Pass/3           13-14.10.        Świnoujście               31.10.-01.11.  [257.]
11.   GG/5        Hackberry/1              16-18.11.        Świnoujście               04-05.12.        [263.]
12.  LK/7         Hackberry/2               30.11.-02.12.  Świnoujście              17-18.12.         [265.]
13.    SB/1       Freeport/5                   11-13.12.        Hawr                           26-29.12.2023
14.      IL/1       Sarawak-Malezja/1     ok.25.12.        Szanghaj-Yangshan   04-06.01.2024
15.   GG/6       Freeport/6                   28-29.12.23    Livorno                        14-16.01.
16.  LK/8         Calcasieu Pass/3        06-07.01.24    Rotterdam                   21-22.01.
17.    SB/2       Sabine Pass/4             11-13.01.        Pyeongtaek-Korea      22-23.02.
18.      IL/2       Sarawak-Malezja/2     14-15.01.        Tokio-Anegasaki          23-24.01.
19.      IL/3       Sarawak-Malezja/3     01-02.02.        Szanghaj-Yangshan    09-10.02.
20.  LK/9         Calcasieu Pass/4        04-05.02.        Isle of Grain                 20-21.02.
21.   GG/7       Freeport/7                   09-10.02.        Cartagena/Kolumbia-FSRU 20-21/24-25.02./2-cz. rozład.
22.   GG/8       Freeport/8                   06-07.03.        Marmara +Cartagena/Hisz. 23-24.03./02.04-1d./ład.wsp.
23.
  LK/10       Calcasieu Pass/5        09-11.03.        Milford Haven              26-28.03.
24.
      IL/4       Calcasieu Pass/6        25-27.03.       Cartagena/Kolumbia-FSRU 01-02/08-09.04./2-cz. rozład.
                                                                 
i popłynął do Rotterdamu (21-22.04.) na końcowy rozładunek ok. 1/3÷1/2 ładunku.
25.    SB/3       Sabine Pass/5             04-05.04.        Hosan-Korea               17-18.05.
26.  LK/11       Sabine Pass/6             12-14.04.        Rotterdam                    27-28.04.
27.   GG/9       Sabine Pass/7             16-18.04.        Sagunto                        01-02.05. 
28.      IL/5       Freeport/9                   ETA 08.05. 
29.
  LK/12       Sabine Pass/8             ETA 20.05.             

Data publikacji: 29.02.2024 r. (+ sukcesywne aktualizowanie).
Zapowiedzią tego zestawienia były wpisy [„Nasza” flota dla …] i [Nowe zestawienie XY].
O nazwach XY Knutsen OAS jest w [Saint Barbara i Ignacy Łukasiewicz - o nazewnictwie „naszych”].

ws

10 komentarzy:

  1. coś przeoczyłem? nie było czasem po 4 od knutsena i marangas

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarter Marangas Apolonia przykładowo został zakończony i zastąpiony knutsenami tylko że okazało się brak surowca do transportu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi chodzi o 2 duże (na chyba narazie 10 lat)czartery po 4 statki od knutsena i marangas

      Usuń
  3. Naszło mnie na małe podsumowanie "Bezpieczeństwa narodowego":
    Przyjmując:
    -45 dni(Korea-USA)(nie w przypadku LK Knutsen i GG Knutsen-tu daty wzięte z powyższego zestawienia)
    -2 dni (załadunek/rozładunek)
    -16 dni (USA-Polska)
    -brak czekania przed żadnym z portów
    "Nasze" statki powinny dostarczyć do Świnoujścia "tylko" 28 ładunków (wliczając 2-ie wpłynięcie do Świnoujścia dziś rano IL Knutsen) a dostarczyły "aż" 8

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jak to będzie wyglądało po np.roku, dziesięciu pływania wszystkich 8.To też zależy od tego kiedy zostanie "odpalony" kontrakt z VG.

      Usuń
    2. ... "odpalone" 2 kontrakty z VG na: 1,5 mln + 4 mln ton/rok!

      Usuń
    3. fakt-mało precyzyjnie się wyraziłem-miałem na myśli firmę a nie to ile i jakie mamy z nimi kontrakty

      Usuń
  4. Mam problem z określeniem czy GG knutsen ma ~ 170 000 M3 pojemności czy ~ 174 000 tak jak LK. Różne źródła różnie podają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie = 174 000 i to niezależnie, czy są z HHI v HSHI.
      Ale piszemy o poj. nominalnej (projektowej), NIE faktycznej!
      W rzeczywistej pojemności, na pewno są różnice z różnych przyczyn, ale nie o 4000 kubików.

      Usuń

szarmancko, szczerze, szczodrze, szeroko, szybko, szyderczo,