LK
Knutsen OAS IMO 9922976 HHI-12/2022
GG
Knutsen OAS IMO
9922988 HHI-04/2023
SB
Knutsen OAS IMO 9946386 HSHI-11/2023
IL
Knutsen OAS IMO 9946398 HSHI-12/2023
JP
Knutsen OAS IMO ? HSHI-
?/2025
IJP
Knutsen OAS IMO ? HSHI-
?/2025
??
IMO ? DSME?-
?/202?
??
IMO ? DSME?-
?/202?
Chronologicznie realizacje „naszych” metanowców XY
Knutsen OAS:
[wg. dat wypłynięć po załadunku] dostawa ogółem
załadunek
gdzie / który rozładunek w
Świnoujściu / uwagi
01. LK/1 Sabine Pass/1 16-19.02. Świnoujście 10-11.03. [219.]
02. LK/2 Sabine Pass/2 10-12.04. Świnoujście 02-03.05. [226.]
03. LK/3 Ingleside/1 23-24.05. Świnoujście 08-09.06. [232.]
04. GG/1 Freeport/1 16-17.06. Świnoujście 30.06.-01.07. [236.]
05. LK/4 Freeport/2 24-26.06. Świnoujście 30-31.07. [242.]
06. GG/2 Calcasieu
Pass/1 23-24.07. Rotterdam 08-09.08.
07. LK/5 Freeport/3 18-20.08. Isle
of Grain 04-05.09.
08. GG/3 Calcasieu
Pass/2 29-31.08. Rotterdam+Lubmin/FSU 16(1d)/22-24.09./ ład. współdz.
09. LK/6 Freeport/4 23-25.09. Omisalj 09-12.11.
10. GG/4 Sabine
Pass/3 13-14.10. Świnoujście 31.10.-01.11. [257.]
11. GG/5 Hackberry/1 16-18.11. Świnoujście 04-05.12. [263.]
12. LK/7 Hackberry/2 30.11.-02.12. Świnoujście 17-18.12. [265.]
13. SB/1 Freeport/5 11-13.12. Hawr 26-29.12.2023
14. IL/1 Sarawak-Malezja/1 ok.25.12. Szanghaj-Yangshan 04-06.01.2024
15. GG/6 Freeport/6 28-29.12.23 Livorno 14-16.01.
16. LK/8 Calcasieu Pass/3 06-07.01.24 Rotterdam 21-22.01.
17. SB/2 Sabine
Pass/4 11-13.01. Pyeongtaek-Korea 22-23.02.
18. IL/2 Sarawak-Malezja/2 14-15.01. Tokio-Anegasaki 23-24.01.
19. IL/3 Sarawak-Malezja/3 01-02.02. Szanghaj-Yangshan 09-10.02.
20. LK/9 Calcasieu Pass/4 04-05.02. Isle of
Grain 20-21.02.
21. GG/7 Freeport/7 09-10.02. Cartagena/Kolumbia-FSRU 20-21/24-25.02./2-cz. rozład.
22. GG/8 Freeport/8 06-07.03. Marmara +Cartagena/Hisz. 23-24.03./02.04-1d./ład.wsp.
23. LK/10 Calcasieu Pass/5 09-11.03. Milford Haven 26-28.03.
24. IL/4 Calcasieu Pass/6 25-27.03. Cartagena/Kolumbia-FSRU 01-02/08-09.04./2-cz. rozład.
i popłynął do Rotterdamu (21-22.04.) na końcowy rozładunek
ok. 1/3÷1/2 ładunku.
25. SB/3 Sabine Pass/5 04-05.04. Hosan-Korea 17-18.05.
26. LK/11 Sabine Pass/6 12-14.04. Rotterdam 27-28.04.
27. GG/9 Sabine Pass/7 16-18.04. Sagunto 01-02.05.
28. LK/12 Sabine Pass/8 22-24.05. Mab Tapud-Tajlandia 01-02.07.
29. IL/5 Freeport/9 23-24.05. Escobar-Argentyna 10-11.06.
30. GG/10 Bonny-Nigeria/1 25-26.05. Kisarazu/Futtsu-Japonia 27-28.06.
31. SB/4 Sabine Pass/9 03-05.07. Valvis Bay-Namibia Incheon-Korea 09-10.09.
32. IL/6 Freeport/10 04-05.07. Escobar-Argentyna 24-26.07.
33. LK/13 Bonny-Nigeria/2 24-25.07. Ilijan-Batangas/Filipiny-FSU ISH 20-26.08.
34. GG/11 Hackberry/3 10-11.08. Świnoujście 29-30.08 [307.]
35. IL/7 Freeport/11 13-14.08. przez K.Pan./Naoetsu-Japonia 17-18.09.
36. GG/12 Ingleside/2 15-17.09. Cristobal-Panama+SantoDomingo-Dominikana25-26/28-29.09.
37. IL/8 Tangguh-Indonezja 30.09.-02.10. Putian/Xiuyu-Chiny 12-13.10.
38. GG/13 Sabine Pass/10 05-07.10. Santo Domingo-Dominikana 11-13.10.
39. LK/14 Freeport/12 09-10.10. Huelva 21-23.10.
40. SB/5 Sabine Pass/11 23-25.10. ETA 04.12.
41. GG/14 Freeport/13 ETA 08.11.
42. LK/15 Sabine Pass/12 ETA 09.11.
4?. IL/9 ? ETA 08.12.
Data publikacji: 29.02.2024 r. (+ sukcesywne aktualizowanie).
Zapowiedzią tego zestawienia były wpisy [„Nasza” flota dla
…] i [Nowe zestawienie XY].
O nazwach XY Knutsen OAS jest w [Saint
Barbara i Ignacy Łukasiewicz - o nazewnictwie „naszych”].
ws
coś przeoczyłem? nie było czasem po 4 od knutsena i marangas
OdpowiedzUsuń6+2
UsuńCzarter Marangas Apolonia przykładowo został zakończony i zastąpiony knutsenami tylko że okazało się brak surowca do transportu
OdpowiedzUsuńMi chodzi o 2 duże (na chyba narazie 10 lat)czartery po 4 statki od knutsena i marangas
UsuńNaszło mnie na małe podsumowanie "Bezpieczeństwa narodowego":
OdpowiedzUsuńPrzyjmując:
-45 dni(Korea-USA)(nie w przypadku LK Knutsen i GG Knutsen-tu daty wzięte z powyższego zestawienia)
-2 dni (załadunek/rozładunek)
-16 dni (USA-Polska)
-brak czekania przed żadnym z portów
"Nasze" statki powinny dostarczyć do Świnoujścia "tylko" 28 ładunków (wliczając 2-ie wpłynięcie do Świnoujścia dziś rano IL Knutsen) a dostarczyły "aż" 8
Ciekawe jak to będzie wyglądało po np.roku, dziesięciu pływania wszystkich 8.To też zależy od tego kiedy zostanie "odpalony" kontrakt z VG.
Usuń... "odpalone" 2 kontrakty z VG na: 1,5 mln + 4 mln ton/rok!
Usuńfakt-mało precyzyjnie się wyraziłem-miałem na myśli firmę a nie to ile i jakie mamy z nimi kontrakty
UsuńMam problem z określeniem czy GG knutsen ma ~ 170 000 M3 pojemności czy ~ 174 000 tak jak LK. Różne źródła różnie podają
OdpowiedzUsuńWszystkie = 174 000 i to niezależnie, czy są z HHI v HSHI.
UsuńAle piszemy o poj. nominalnej (projektowej), NIE faktycznej!
W rzeczywistej pojemności, na pewno są różnice z różnych przyczyn, ale nie o 4000 kubików.
GG Knutsen u wybrzeży Angoli płynie na południe-czyt. nie na 100% daleki wschód ale też nie do nas
OdpowiedzUsuń