Do świnoujskiego Gazoportu zmierza kolejna seria
dostaw podrząd z Sabine Pass (x3) od Cheniere Marketing International, czyli
nie jest rekordową jak w III-2025, gdy było x4: [345.]-[348.].
Owe 3
dostawy zostały w czerwcu poprzedzone 2-ma odbiorami w Terminalu
Świnoujście:
- z Calcasieu Pass od niegodnego zaufania wytwórcy/sprzedawcy
- nieudostępnione już min 52 odb.,
- z Ras Laffan od najbardziej niezawodnego i
regularnego wytwórcy/dostawcy od 10-ciu lat.
Dziwne są 2 z tych 3-ch dyspozycji dowozowych podjętych przez dostawcę Cheniere. Mają znaczne rozwleczenie czasowe, od załadunków (równocześnie obu Clean+↓) do dopłynięcia na rozładunek. Dodatkowo te 2 odbiory przedzielone będą przez inną dostawę, też od CMI z Sabine Pass, ale już z typowym czasem realizacji w 17 dób. ↓
ETA 12.06. ok. h0830 - już stoi na redzie / [365.]
Clean
Future po załadunku
w Sabine Pass w dniach 26-27.04. i wczesnej już wtedy jego zapowiedzi,
jednak nie wykonał innej poprzedzającej realizacji! Swoim pętaniem się po
Azorach w dn. 10-30.05.(!) i dalszym nieśpiesznym dopływaniem, rozwlekł w
czasie swoje realizacje raz zarazem do Świnoujścia [351.] - [365.]
o cały + miesiąc (całość 46 dób!).
ETA 17.06. / [366.]
Gaslog
Galveston -
załadunek w Sabine Pass 28-30.05. Przypłynie po raz 3-ci (debiutował w tym
roku!) i po 3-ch miesiącach od poprzedniego zawinięcia. Dopłynięcie klasyczne w
17 dób.
ETA 22.06. / [367.]
Clean
Destiny po
załadunku w Sabine Pass w dn. 25-27.04. i też pomimo terminowej możliwości,
nie dokonał poprzedzającej dowózki, oraz nadal pęta się przy Azorach, już przez
>miesiąc, od ok. 10.05.! Całość tej dowózki osiągnie wymiar aż 56 dób!
Całkowicie niezrozumiała logistyka!
Przypomnę, dla tej klasy metanowców marszruta: Zat.
Meks(amer)ykańska - Zat. Pomorska, średnio śpieszna trwa 17 dób.
Te dodatkowo ponad miesięczne szlajania po
Atlantyku obu Clean+, będą miały wpływ na wielkość odebranych ładunków!
Po opisywanej serii od Cheniere zapowiadany jest odbiór spotu z Freeport - Dorado LNG ETA 26.06. - po wcześniejszym oczekiwaniu na redzie (od ok. 16.06.!) na 2↑ poprzedzające rozładunki!
Czy i co będzie ewentualnym uzupełnieniem tej 6-ki w ostatnim miesiącu 1-go półrocza 2025?
Wacław Sałaban, czerwiec 2025 roku.
Lewandowski ma takiego samego sportowego pecha jak Kubica!
Robert - kierowca F1 uległ wypadkowi podczas lokalnego rajdu
samochodowego w 2011 r.
Co przełożyło się w szczycie kariery w F1 na
wiele konsekwencji.
Robert - piłkarski napastnik, przez całą swoją karierę w reprezentacji
grał bez … DRUŻYNY!
I to bez wyjątków! Kto pamięta duet Włodzimierz Lubański (napastnik)
i Zygfryd Szołtysik(pomocnik)?
https://www.shipspotting.com/photos/3827012
OdpowiedzUsuńLogistyka dostaw kontraktowych CMI objawiająca się tutaj dwiema dostawami Clean+ nie jest pokrętna a logiczna. Instalacje skraplające w Sabine są obecnie na dużym przeglądzie, moce skraplające są ograniczone nawet o 40%. Po prostu CMI wyekspediowało część ładunków kontraktowych wcześniej żeby uniknąć perturbacji...
OdpowiedzUsuń