Wpłynął 15.11. o h0825. Wypłynął 16.11. o h1120. Terminalowo rozładunek jednodobowy. Typowa wielkość ładunku 1011 GWh. Dostawa: [197.], 49 tegoroczna, ogółem 70 z USA (wytwórczo), 10 z Calcasieu Pass. Cały import LNG przez Terminal Świnoujście przekroczył 240 i prawdopodobnie do końca roku osiągnie 250 TWh. Więcej o okolicznościach tego zawinięcia było w jego zapowiedzi.
Wacław Sałaban, listopad 2022 roku.
PS Pisanie po odbiorze dostawy, mimo twardych danych o momentach
wpłynięcia/wypłynięcia oraz wielkości ładunku, staje się … krótkie ↑. Ewentualnie
istotne bywają aktualne zdjęcia z dowózki. Natomiast w zapowiedziach dostaw,
poza który/skąd/ETA, dodatkowo są możliwe do analiz różne wątki statystyczne, z
uwagi na 2-setkową ilość odebranych ładunków. Ale te dodatkowe omówienia mogą
być w podsumowaniu dostawy.
Pora zaprzestać 2-częsciowego opisywania każdego z zawinięć.
Zasadniczo zapowiedzi ograniczę do aktualizacji stosownych zestawień, przy czym
część z nich ulegnie pewnym zmianom, a części nie będę kontynuować z końcem roku (np. Dostawy spotowe do Świnoujścia; Zawinięcia Q-Flex do
Europy i Turcji). Przed kolejnym miesiącem, w formie ogólnej
całomiesięcznej zapowiedzi, będę zamieszczał zestawienie zawinięć już
potwierdzonych, obserwacyjnie awizowanych, prawdopodobnych i możliwych. Wyjątkowo, dedykowane wpisowe
zapowiedzi zawinięć, będę ewentualnie zamieszczał w sytuacji debiutu metanowca
oraz szczególnie nietypowej (np. spot) lub istotnej dostawy. Zapraszam.
W połowie XI minęło 7 lat (13.11.2015: Gazowiec
LNG Al Nuaman) mojego pisania o morskim LNG (ok. 800 wpisów). Obecny jest 501
w zakładce o LNG na morzu w MORSKOŚCI!!
Gratuluję jubileuszu i dziękuję za włożony trud. Zmiany przeżyjemy chyba
OdpowiedzUsuń