Z 6-ciu pływających „naszych” LNGC, 4 bywały w Świnoujściu po 4÷8 razy. W ramach 22-giej realizacji dostawy do Terminala Świnoujście przez „naszego”, IL Knutsen OAS zawinął po raz 5-ty.
Uprzednio zrealizował 4 dowózki raz za razem, z Freeport + 3x z Calcasieu Pass (nasze odbiory kontraktowe od Venture Global). Po czym zrealizował dowózkę Plaquemines - Barcelona i następnie obecną z Sabine Pass do Świnoujścia. To 18-ta realizacja tej jednostki od oddania do eksploatacji.
Obecna proporcja pływania „naszych” dla … bezpieczeństwa
narodowego:
łącznie
87 realizacji
przez 6 jednostek (24+22+14+18+6+2), w tym 22-wie do
Świnoujścia + 4 nasze odbiory z Calcasieu Pass „reeksportowane” (2 pewne
przypadki i 2 prawdopodobne). Czyli 26 : 61.
30% dla … bezpieczeństwa
narodowego!
IL
Knutsen OAS zawinął do
Gazoportu 13.12./h0825. Dostarczył 1023 GWh. Wypłynął 14.12./h0950.
Ogółem dostawa [407.], w tym 107-ma
wytworzona w Sabine Pass. 78-ma tegoroczna - płyną kolejne grudniowe: ETA
18.12. Bu Fintas/debiut; ETA 23.12. Al Shamal/8, oraz ETA
17.01.2026 Al Sahla/3.
Wacław Sałaban, grudzień 2025 roku.


A propos "naszych'' to Grazyna jest tak efektywny w eksploatacji , że do tej pory nie rozładował załadunku z 04-05.11
OdpowiedzUsuńA u Baśki ciekaw jestem czy po powrocie z Tajlandii znowu przeprawi się przez Kan. Panamski
Marvel Kite na 4.01
OdpowiedzUsuńPan dyspozytor ( albo jego asystent :) wysyła nam stosowne info na maila,ale dzięki mimo wszystko 😁
OdpowiedzUsuń