97. debiut LNGC w
Świnoujściu, w dniu 30.06./h1440, tj. tuż po udrożnieniu orurowania pod
Świną!
Debiutant nie przepływał nad poziomą, betonową cembrowiną
pod Świną!
GG
Knutsen OAS został
załadowany w Freeport w dniach 16-17.06. Była to 1-sza dostawa do Świnoujścia z
tego terminala, po jego reaktywacji na początku 2023 roku, po pożarze w VI-2022.
Jest to historycznie 8 ładunek spotowy od Freeport
LNG Development. Poprzedni był w V-2022: [163.]/BW Magnolia, kolejny
(9-ty) będzie po połowie VII: [239.]/LK Knutsen OAS.
GG Knutsen OAS wypłynął 01.07. o h1530. Czyli rozładunek odbył się w 2-ch dobach terminalowych na przełomie miesiąca/kwartału/półrocza* - pierwsza taka sytuacja w historii Terminala Świnoujście! Miała być i była, kumulacja pisiorskiej „dumy”, tj. debiut kolejnego metanowca z „naszej floty”, wraz … z uroczystym otwarciem tunelu pod Świną! Pogoda dopisała! Tzn. w tunelu nie padało, poza cieczą z… kropidła! Kluczowe osoby na otwarciu: kurdupel + jojo + kościelny ochroniarz pedofili w kieckach.
Dostawa [236.], 30 w 2023 roku, 94 wytwórczo z USA, 8 z Freeport. 1013 GWh - niepozorna wielkość ładunku: < od średniego z za Atlantyku (1028 GWh dla 94 dostaw).
Wacław Sałaban, lipiec 2023 roku.
* rozładunek w 2-ch dobach terminalowych - trwał 30.06. od ~h1800 do
h0600/01.06., oraz w kolejnej dobie terminalowej 01.06., tj. w okresie h0600
- (~)h1300. Proporcja wielkości rozładunku 658:355 GWh. Czyli 1/3 ład. w II połowie 2023
roku.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
szarmancko, szczerze, szczodrze, szeroko, szybko, szyderczo,