GasLog Sydney (załadunek w Sabine Pass 06-08.12.) z ETA 25.12. w Świnoujściu. Uprzednio był w Milford Haven (17-18.11.). Pływa w czarterze Naturgy, co sugeruje hiszpański reeksport ładunków; uprzedni z Ingleside (↓) i obecny z Sabine Pass.
Będzie to u nas 10-ty metanowiec ze znakiem kominowym GASLOG. Jest w grupie średniowiekowej: SHI-2013. Zrealizuje 14-tą dowózkę pod znakiem GASLOG. Owe ładunki głównie były z Sabine Pass (x9), 2 z Cove Point i po 1 z Ingleside oraz Bonny. Tylko 1 był w ramach rozkurzowego kontraktu z Cheniere (GasLog Warsaw z [92.] w IV 2020), min 3 w ramach zakończonego kontraktu średnio-terminowego z Centrica, min 4 jako spoty od Shell oraz 1 od Total. Pozostałe, to spoty niewiadome. Ogólnie żadnej regularności, gdyż flota GASLOG (licząca 35-36 jednostek z różnym udziałem właścicielskim) jest czarterowo mocno rozproszona: Shell, Total, Naturgy, Endesa, Trafigura, Jera, Cheniere, Centrica.
Wacław Sałaban, grudzień 2022 roku.
PS
Kolejne zmiany ETA Golar Seal, ostatecznie(?)
na 22.12. h1800 (moment przejęcia pilotów na redzie), poza zapowiedzią nocnego
wejścia, skracają odstęp czasowy do kolejnego zawinięcia (GasLog Sydney 25.12./h0600)
do 2 i ½ doby.
Dlaczego mamuśką chrzestną LK KNUTSEN OAS została
prezeska
od nowego ładu korporacyjnego w PGNiG, a nie
córcia?
Czyżby znów zmieniła nazwisko? 4-ty, czy 5-ty raz?
A tymczasem do FSRU HOEGH ESPERANZA uruchomionego jako terminal lng Wilhelmshaven zmierza mało znany MARIA ENERGY z ładunkiem z Calcasieu. ETA 02.01.2023
OdpowiedzUsuńTak, obserwuję od 20.12. Płynie z 92 ładunkiem z Calcasieu Pass.
Usuń