Dotyczy metanowców klasy „174”/HHI czarterowanych
przez Cheniere i Orlen-ik 0-bajtka.
Kiedy czarter 0-bajtka dogoni czarter Cheniere w
realizacji dowózek do Świnoujścia? Nie szybko!
Aristarchos wpłynął do Świnoujścia w
nocy 05/06.04. O h0100 nastąpiło przyjęcie pilotów na redzie, wejście o h0350,
gotowość do rozładunku osiągnięto na początek doby gazowej ok. h0600 - 06.04.
Rozładunek był 1-dobowy. Wypłynięcie po kolejnej nocy o h0645. Pobyt w Gazoporcie
trwał 27h i w tym czasie, w otoczeniu Terminalu Świnoujście, jeszcze nie
wprowadzono rewiru
Spieprzaj dziadu.
W dniu rozładunku lokalna władza dumała jak dowozić
w sezonie turystów do LM Świnoujście i do Fortu Gerhard po wprowadzeniu OBSZARU-WYPIE*DALAĆ (np.helikopterami/promikami
do byłej kei WOP-u).
Nie znam sympatyczniejszej nazwy ulicy/drogi. Teraz
będzie melanż: ul.Ku Morzu-Spieprzaj dziadu!
Dostawa: [222.]; 16 tegoroczna. Ład. 85 wytworzony w USA (12 z Ingleside), o typ. dla LNGC kl.„174” wielkości 1065 GWh.
Na 222 dostawy (z 12 terminali) składa się:
- 116 katarskich z Ras Laffan (średnia
wielkość ok. 1400 GWh),
- 106 innych (średnia wielkość ok. 1015
GWh, w tym 2 częściowe/współdzielone),wśród nich:
-- 85 wytworzonych w USA (1x cz./współdz.):
Sabine Pass x36; Ingleside
x12; Calcasieu Pass x13; Hackberry x9;
Freeport x7; Cove Point x7; Elba-Savannah x1,
-- 14 norweskich z Melkøya (1x
częściowa/współdzielona),
-- oraz wytworzone 3 w Trynidad-Tobago
(Point Fortin), 3 w Nigerii (Bonny), 1 w Egipcie (Damietta).
Wacław
Sałaban, kwiecień 2023 roku.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
szarmancko, szczerze, szczodrze, szeroko, szybko, szyderczo,