To 15-te zawinięcie jednostki z floty Flex+. Z 13-tu flotowych metanowców, Gazoport odwiedziło 6 ↓.
Bardzo nietypowa realizacja [172.], tj. dostawy spotowej z Calcasieu Pass do Świnoujścia, przez Flex Aurora pływający w stałym czarterze dla Cheniere, nie ma obecnie sensownego wyjaśnienia - dla tej trójstronnej relacji (?).
Przypłynął po kolejnym załadunku w Ingleside 10-12.07.Mimo upływu 2-ch miesięcy od poprzedniego pobytu w Gazoporcie [361.]/24-25.05., jest to realizacja raz za razem, a przedzielona jedynie remontem/przeglądem klasowym co sygnalizowałem uprzednio. Po pobycie w stoczni Lindoe 31.05.-18.06., udał się do Mugardos 24-27.06. Ale nie obserwowałem i nie wiem, czy to był załadunek LNG w terminalu w celu schłodzenia zbiorników przed załadunkiem w Ingeside, czy to był krótki pobyt w stoczni Ferrol? Która robi przeglądy/remonty klasowe metanowców!
5-ty pobyt Flex Aurora w Gazoporcie trwał od 28.07./h0825 do 29.07/h1345. Rozładował 1-dobowo LNG o wymiarze 1039 GWh i to był jego najmniejszy ładunek (↑ tabela), a odpłynął z dość dużym zanurzeniem (9,8 m)*, czym istotnie zaniżył swoją średnią ↓.
Flex Aurora kl.174/HSHI-2020, ze średnim ładunkiem >1072 GWh jest 2-gim najwydajniejszym dowózkarzem do Terminala Świnoujście, wśród jednostek kl.174 z min 3-ma realizacjami, po GasLog Gladstone (x4) <1076 GWh. Przed ostatnią dowózką przewodził tej grupie ze średnią >1080 GWh.
Statystycznie:
- ogółem [375.], 46-ta tegoroczna, 6-ta
i ostatnia w VII-2025,
- historycznie 190-ta wytworzona w USA, w
tym 26-ta z Ingleside. To kolejna dostawa od CMI.
Wacław Sałaban, lipiec 2025 roku.
* Uprzednio z [361.], też z Ingleside, dowiózł 1100 GWh i odpłynął z zanurzeniem 9,7 m.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
szarmancko, szczerze, szczodrze, szeroko, szybko, szyderczo,