Global Sealine powtórnie, tym razem z Ingleside (10-11.08.), a poprzednio z Sabine Pass /[237.] - oba ładunki od Cheniere. Zawinięcie nieobserwowane → brak zdjęć.
Ten metanowiec/armator/czarterujący regularnie realizuje dostawy z Zatoki Meksykańskiej do Zatoki Pomorskiej w 16 dób. Pływa się! Bez dla bezpieczeństwa narodowego i czyjejś … racji stanu! Ale jego marszruta okrężna Świnoujście - Zatoka Meksykańska - Świnoujście w 54 dób, nie powala. To efekt szlajania się pod balastem i wyczekiwania w Zatoce Meksykańskiej na kolejną dyspozycję czarterującego, przed kolejnym załadunkiem.
Zawinął 27.08./h0250, wyp. 28.08/h0705 - rozładunek
1-dobowy (terminalowo). Ładunek 1059 GWh.
[245.], 39 tegoroczna ogółem, 14
dostawa tegoroczna (z 21) w ramach kontraktu długoterminowego z Cheniere
Marketing International (1,45 mln/rok z Sabine Pass v Ingleside, w form. DES),
czyli realizacja rytmiczna, po 7 dostaw w 4 miesiące.
Historycznie 15 dostawa z Ingleside, tym
samym ten wytwórca jest samodzielnie 3-cim w liczbie realizacji dla Terminalu
Świnoujście, po Ras Laffan (x125), Sabine Pass (x45) i wyprzedził Melkøya
(x14). Ale za niedługo (przed końcem 2023 roku) Ingleside zostanie
zdetronizowane przez Calcasieu Pass (obecnie x13).
No i jest to 120 dostawa niekatarska przy 125
z Zatoki Perskiej - niebawem bardziej szczegółowo o tych dysproporcjach.
Wacław Sałaban, koniec sierpnia 2023 roku.
Na zewnątrz tłusty, a środku pusty.
Garnek? Nie!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
szarmancko, szczerze, szczodrze, szeroko, szybko, szyderczo,