sobota, 8 marca 2025

Al Hamla po raz 9-ty

Wytrwale „goni” wraz z Al Ghashamiya (ETA 28.03.) rekordzistów wśród Q-Flex w liczbie odwiedzin Zatoki Pomorskiej. Stał się 3-cim samodzielnie, a był w 4-ce 3-cich, ale to na krótko, za 3 tygodnie będzie do spółki z  Al Ghashamiya.

Dość regularna jest historia jego zawinięć do Świnoujścia, zarówno w częstotliwości oraz wielkości dostarczonych ładunków. Mimo, że powstał w SHI, to jednak swoją pojemnością odstaje od Q-Flex/SHI, a zrównuje się z Q-Flex/HHI, gdyż jest konstrukcją … HHI - są takie 2 wyjątki! Dlatego na swoim koncie ma tylko 1 szczególnie duży ładunek (15-ty) dostarczony do Terminala Świnoujście.
Obecna to 50-ta realizacja przez Q-Flex/SHI/7 jedn., przy 30-tu Q-Flex/HHI/8 i 74 Q-Flex/DSME/16.

Tym razem zrealizował 154-tą dost. katarską i ogółem [344.]/15-tą tegoroczną. Typowo 1412 GWh.
Ale kolejna z Ras Laffan będzie szczególną dla obserwatorów importu katarskiego.

Pobyt w basenie Gazoportu 06.03./h0840 - 07.03/h1610.

Jako kolejny płynie GasLog Galveston! Po 3-ch dobach Stacja Pilotowa sprostowała (sama się zorientowała?), że z ETA 12.03. płynie GasLog Galveston, nie GasLog Gladstone! Czyli czarter Cheniere nie Shell.

Wacław Sałaban, marzec 2025 roku.

PS 23.02. wieczorem nastała ponownie sytuacja bez jednostki Q-Flex w Ras Laffan i na redzie. Były tylko 2 Q-Max: na załadunku i w stoczni na przeglądzie klasowym/remoncie. Trwało do rana 25.02. - powrót Al Khuwair.

Czy dyplom Collegium Humanum oraz trwające tam studiowanie
będzie zastępować szkolenie wojskowe dla dorosłych mężczyzn?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

szarmancko, szczerze, szczodrze, szeroko, szybko, szyderczo,