Wytrwale „goni” wraz z Al Ghashamiya (ETA 28.03.) rekordzistów wśród Q-Flex w liczbie odwiedzin Zatoki Pomorskiej. Stał się 3-cim samodzielnie, a był w 4-ce 3-cich, ale to na krótko, za 3 tygodnie będzie do spółki z Al Ghashamiya.
Dość regularna jest historia jego zawinięć do Świnoujścia,
zarówno w częstotliwości oraz wielkości dostarczonych ładunków. Mimo, że
powstał w SHI, to jednak swoją pojemnością odstaje od Q-Flex/SHI, a zrównuje
się z Q-Flex/HHI, gdyż jest konstrukcją … HHI - są takie 2 wyjątki!
Dlatego na swoim koncie ma tylko 1
szczególnie duży ładunek (15-ty) dostarczony do Terminala Świnoujście.
Obecna to 50-ta realizacja przez Q-Flex/SHI/7 jedn.,
przy 30-tu Q-Flex/HHI/8 i 74 Q-Flex/DSME/16.
Tym razem zrealizował 154-tą dost. katarską
i ogółem [344.]/15-tą tegoroczną. Typowo 1412 GWh.
Ale kolejna z Ras Laffan będzie szczególną
dla obserwatorów importu katarskiego.
Pobyt w basenie Gazoportu 06.03./h0840 - 07.03/h1610.
Jako kolejny płynie GasLog Galveston! Po 3-ch dobach Stacja Pilotowa sprostowała (sama się zorientowała?), że z ETA 12.03. płynie GasLog Galveston, nie GasLog Gladstone! Czyli czarter Cheniere nie Shell.
Wacław Sałaban, marzec 2025 roku.
PS 23.02. wieczorem nastała ponownie sytuacja bez jednostki Q-Flex w Ras Laffan i na redzie. Były tylko 2 Q-Max: na załadunku i w stoczni na przeglądzie klasowym/remoncie. Trwało do rana 25.02. - powrót Al Khuwair.
Czy dyplom Collegium Humanum oraz trwające tam studiowanie
będzie zastępować szkolenie wojskowe dla dorosłych mężczyzn?
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
szarmancko, szczerze, szczodrze, szeroko, szybko, szyderczo,