Golar Seal w Gazoporcie był od h1435 (09.10.) do h1710 (10.10.). Kluczowe w tym rozładunku przetłoczenie historycznej 15-milionowej tony LNG dla Terminalu Świnoujście, nastąpiło przed południem 10.10., po rozładunku 85% z 1013 GWh.
15 000 000 ton LNG to:
- cały import przez Terminal Świnoujście w okresie
11.12.2015 - 10.10.2022 r. - w 82 miesiące.
- wymiar rocznej produkcji solidnego terminala
wytwórczego, np. Corpus Christi w Ingleside.
- produkcja terminala Melkøya przez 3,5 roku i to w
przypadku działania bezawaryjnego!
- wymiar przyszłej 10-letniej realizacji kontraktu
długoterminowego z Venture Global Calcasieu Pass.
- wymiar ok. 220 dowózek metanowcami kl. „174”, np.
LK - KNUTSEN OAS i GG - KNUTSEN OAS.
Była to 8 dostawa z Calcasieu Pass, ogółem: 2
w X, 42 tegoroczna, 66 wytwórczo(!) z USA i [190.].
Podkreślenia to jedyne liczby przytaczane przez PGNiG/Gaz-System/Terminal.
Nadal nie poinformo-wano w ramach czego Golar Seal, od końca maja, pływa
promowo Calcasieu Pass ↔ Świnoujście (na uwięzi).
Po rozładunku i wypłynięciu z Zat. Pomorskiej, w
AIS nie podał portu docelowego, ale ETA 26/27.10. sugeruje domknięcie w
Calcasieu Pass 4 podróży okrężnej - wszystkie raz za razem. 5-te goszczenie Golar
Seal w Świnoujściu jest możliwe po połowie XI.
Wacław
Sałaban, październik 2022 roku.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
szarmancko, szczerze, szczodrze, szeroko, szybko, szyderczo,