Maran Gas Apollonia 06.02./h0800 przypłynął z Hackberry (nie z Calcasieu Pass!) z 7 ładunkiem od tego wytwórcy, po załadunku w dniach 17-19.01. Na 7 masowych terminali wytwórczych LNG w USA, wliczam w to rozkurzowy Elba-Savannah, MGA do Świnoujścia dowoził ładunki aż z 4-ch: Cove Point - [85.]/II-2020, Sabine Pass - [114.]/I-2021, Calcasieu Pass - [165.];[173.];[181.];[191.];[199.];[206.]/(x6 w 2022) i z Hackberry - [213.]/II-2023.
Po 9-tym zawinięciu do Świnoujścia, zrównuje się w liczbie zrealizowanych dowózek z Al Nuaman - samodzielnym liderem od > 7 lat, tj. od początku istnienia Terminala Świnoujście. Jak będzie dalej?*
Wypłynął 07.02., h1010. Dostawa 1011 GWh /[213.]
/7 w 2023 /79 z USA(wytwórco) /7 z Hackberry.
Na koniec taka specyficzność statystyczna:
Maran
Gas Apollonia dostarczył
okrągło-jubileuszową dostawę, tzn. 100-ną …(79+14+3+3+1)!
[zrównanie w liczbie dostaw (w tym rachunku) nastąpi
prawdopodobnie na przełomie X/XI 2023 roku, ale zrównanie wielkościowe owych importów
może nastąpi za kilka lat - to tak w ramach podpowiedzi dla wierszówkowców
pisujących pod szyldem Terminal LNG/Gaz-System/PGNiG/Orlen/0-bajtek → Kolejność
nie przypadkowa - wraz ze spadkiem tolerancji v brakiem wszelakiego
poszanowania!]
Wacław Sałaban, luty 2023 roku.
* Al
Nuaman po
załadunku w Ras Laffan, też 06.02./h0800 obrał kurs na Suez z ETA 14.02., czyli
15.02. ma zaplanowane przejście Kanału Sueskiego. Ewentualne najwcześniejsze
ETA w Świnoujściu to 28.02.! Zanurzenie 12,2 m wskazuje pełen załadunek. Jest poważnym
kandydatem do realizacji marcowej dostawy z Kataru. Byłoby to 10
zawinięcie Al Nuaman!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
szarmancko, szczerze, szczodrze, szeroko, szybko, szyderczo,