1 na Dalekim Wschodnie:
SB nadal w trakcie swojej 3-ciej realizacji: z Sabine Pass (04-05.04.) na DW z ETA 16.05.
3 na akwenie atlantyckim:
IL po swojej 4-tej zawiłej
dowózce: z
Calcasieu Pass (25-27.03.) do Cartageny-Kolumbia z częściowym ale dwu etapowym
rozładunkiem (01-02/08-09.04.), na końcowy (ok. 1/3÷1/2 ładunku) popłynął
do Rotterdamu (21-22.04.),
nieśpiesznie powrócił do Zat. Meksykańskiej i od
08.05. kotwiczy na redzie Freeport.
LK po swojej 11-tej
realizacji: Sabine Pass
(12-14.04.) do Rotterdamu (27-28.04.),
powoli trawersuje Atlantyk płynąc do Zat.
Meksykańskiej - Sabine Pass ETA 20.05.
GG po swojej 9-tej podróży z ładunkiem: Sabine Pass (16-18.04.) do Sagunto (01-02.05.) i
następnie po szlajaniu się przez 6 dób po obu stronach Cieśniny Gibraltarskiej
i w Zat. Gibraltarskiej, w oczekiwaniu na dyspozycje,
wieczorem 09.05. ostatecznie obrał kurs na S: do Bonny-Nigeria
czy Punta Europa-Gwinea?
Dotychczas na Bałtyku i w Świnoujściu były 2 „nasze”:
LK x5 i GG x3 +1 pobyt na Zatoce Pomorskiej (rozładunek częściowy
dostawy współdzielonej Rotterdam + Lubmin/FSU Seapeak Hispania dla
Lubmin/FSRU Neptune).
Ostatni pobyt odbył się 17-18.12.2023 roku! Powinny odbywać się po min 2 w miesiącu.
[12.
Realizacje dostaw przez „nasze” metanowce XY Knutsen OAS]
Wacław
Sałaban, maj 2024 roku.
Taka ciekawostka. Fajnie przedstawione są liczniki(animacja) , ale w Twh nie podają 😁
OdpowiedzUsuńhttps://lng.hr/en/home/