Zdjęcia od momentu zaoczenia
metanowca w odległości ponad 7 Mm, do chwili minięcia główek portu i wpłynięcia
do basenu portowego terminala LNG [16.07. h0800-0900].
Zdjęcie wykonane jest z głowicy
centralnego falochronu osłonowego portu Świnoujście. Poszczególne cztery plany zdjęciowe
są w znacznych odległościach od siebie. Metanowiec jest w odległości 5 Mm - ponad
9 km (h0816).
Wacław Sałaban, lipiec 2019 r.
PS Kolejne
zmiany ETA zapowiadane dla Oak Spirit wg. danych ze Stacji Pilotowej:
początkowo deklarowano poranek (typowo) 26.07., po zmianie na 25.07. h1000, a
następnie h1500. Ciekawe czym są spowodowane? :-)
ktoś wie coś więcej niż to, że przypłynął w 2019 i raczej to Q-flex: https://www.google.pl/maps/@53.9222564,14.2956906,1610m/data=!3m1!1e3
OdpowiedzUsuń56. dostawa ogółem, 43. katarska: 16/17.04.2019 r. Al Shamal (stocznia Samsung) podczas swojego trzeciego zawinięcia.
OdpowiedzUsuńHmmm, z uwagi na prostotę odpowiedzi, nie podpowiem sposobu weryfikacji :-)
Al Khuwair stoi na kotwicowisku Malty od tygodnia tak jakby jego dopłynięcie było zlecone na lipiec(tak jakby z 2 kontraktu)-ciekawe ile w sierpniu będzie jeszcze dostaw: tylko ta 1 bo to jednak 1 kontrakt czy może dwie z 2-go i jedna z 1-ego
OdpowiedzUsuńAl Khuwair, który wypłynął z Ras Laffan 06.07. i typowo powinien zawinąć do Świnoujścia 27-29.07., po 12 dobach powolnej żeglugi dodatkowo został wstrzymany przez 6 dób na redzie Malty (18-24.07.), w celu przepuszczenia rozładunku Oak Spirit.
UsuńTak, mogą w VIII być 3 dostawy katarskie. Drugim kandydatem po Al Khuwair jest Al Kharaitiyat - wczoraj wypłynął z Ras Laffan.
vasselfinder podaje dla niego Danię a jeszcze nie widziałem Q-flexa płynącego przez danię do innego kraju niż polska -chyba ,że vasselfinder się myli a to już tym stronom się zdarzało
OdpowiedzUsuńNa redzie Skagen przyjęcie pilota, może wcześniej bunkrowanie, no i przejście Cieśnin Duńskich, razem to Denmark :-)
Usuń