Al Sheehaniya, po trzykrotnym pobycie w
świnoujskim gazoporcie w 2018 roku (debiut w II, IX i XII), zawijając w XI po
raz czwarty (09.11.2019), zrówna się w liczbie pobytów na Zatoce Pomorskiej z Al Khuwair (VII i XI 2016, VII 2018 i
VIII 2019) i Al Hamla (IV i VIII
2017, IV 2018 i I 2019).
Oczywiście bezwzględnym w tym liderem
niezagrożenie jest Al Nuaman (x8). 4
jednostki Q-Flex zawijały na Bałtyk trzykrotnie, dwukrotnie 7, jednokrotnie 9 i 7 pływa w
oczekiwaniu na debiut.
32 ładunki dowiozło 8 Q-Flex,
natomiast pozostałe 23 dostawy zrealizowało 16 innych [55 ładunków katarskich, 31
istniejących Q-Flex].
Osobiście
w gazoporcie obserwowałem drugie wpływanie ↑ (06.09.2018, h0808) i trzecie wypływanie
↓ (06.12.2018, h1635) tego Q-Flex.
Na
wejściu była znaczna mgła, natomiast na wyjściu zapadający zmrok.
Ładunki dowożone przez Al Sheehaniya
wielkościowo są typowymi dla Q-Flex budowanych w stoczni DSME - zaliczają się
do tych mniejszych (1375-1380 GWh: 26./40./45.
dostawa ogółem).
Po 17 dobach kotwiczenia na
redzie Malty (od 13.10.), Al Sheehaniya rano 30.10. odpłynął w kierunku
Gibraltaru. W sygnale AIS nadał: Skagen ETA 07.11. Natomiast dobę wcześniej
oficjalne źródła [UMwSz,
SzPilot]
podały: Świnoujście ETA 09.11. h0600 CET - przyjęcie pilota na podejściu przy
pławie N-1 [mapa
do podglądu].
Ale będzie to 73. dostawa
ogółem, gdyż poprzedzi ją ładunek norweskiego LNG (1002 załadunek w
historii terminalu Melkøya) dowieziony przez Arctic Aurora. O konsekwencjach
znacznego zagęszczenia dostaw (min 3!) w listopadzie w kolejnym wpisie :-)
Świadomości
o LGBT, TAK!
Wychowaniu dzieci poprzez udział
w popołudniowym pokocie,
po porannej mszy
niedzielnej, NIE!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
szarmancko, szczerze, szczodrze, szeroko, szybko, szyderczo,