wtorek, 12 listopada 2019

PATRIS

Patris, w dniu 20.09. (tak, we wrześniu!) zakomunikował w AIS port docelowy: Świnoujście z ETA 19. LISTOPADA (!!!) 2019. Było to tuż po wypłynięciu (po załadunku) z Sabine Pass, z dostawą do …Brazylii (Salvador) !!! Ostatecznie, Świnoujście stało się portem docelowym po kolejnym załadunku i wypłynięciu 22.10., z ETA 19.11. Ale uwaga, w tym przypadku nadal (11.11.) jedynym źródłem tej informacji jest sygnał AIS nadawany z pokładu metanowca kotwiczącego (od 07.11.) na redzie Skagen. Tak jakby prywatne, osobiste komunikowanie.
Wszystkie oficjalne źródła nadal milczą! Wstydzą się prawdopodobnego przeznaczenia tego ładunku? W przypadku tej dostawy wyprzedzenie wynosi rekordowe 60 dni!

[identyczna treść: Aktualizacja z dnia 2019-11-12 15:48:39]




Czy PGNiG, Gaz-System i Polskie LNG (operator terminala) wiedzą o zawinięciu?


Wacław Sałaban, 12.11.2019 r.

2 komentarze:

  1. Nie pamiętam czy w przeszłości agent Wilhelmsen Ships Service Polska Sp. z o.o. świadczył usługi na rzecz PGNiG. Jeżeli nie to możliwe jest, że dostawa nie jest związana z PGNiG a PLNG i Gaz-System świadczą usługę na rzecz innego podmiotu (za zgodą PGNiG bo tenże zarezerwował całą moc gazoportu). Być może jest to źródłem "tajemnic".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wpisuje się w przypuszczenie, że jest to dostawa dla Ukrainy, kiedyś tam zapowiadana na początek listopada.
      Z porównania zdolności technicznej regazyfikacji i zakontraktowanej mocy regazyfikacji wynika, że PGNiG ma zarezerwowane 94% mocy terminala.

      Usuń

szarmancko, szczerze, szczodrze, szeroko, szybko, szyderczo,