Wpłynął planowo o h0830 05.03.,
wypłynął w południe 06.03.2020 r.
Dowiózł ładunek wielkościowo
stosowny do swojej
pojemności, najmizerniejszy (838GWh/126 tys.m3) z
dotychczasowych, nie licząc współdzielonego (2/5 ładunku) z terminalem Revithoussa.
Była to mała rata z Trynidadu-Tobago
(Point Fortin), ale pierwsza :-)
Jednak świnoujski terminal odbiorem
tego ładunku przekroczył łączną pozyskaną moc energetyczną 100 TWh, tj. = 100 000 GWh = 100 000 000 MWh = 100 000 000 000 kWh
itd. Na poziom Ws (watosekundy), nie
schodźmy :-)
W minimalistycznych
ładunkach dla świnoujskiego terminala prym wiodą dwie dostawy zrealizowane
jednostkami Knutsen (Iberica_ [50.] i Bilbao_ [86.]). Liczę, że do przewozu
naszego DOBRA NARODOWEGO, pozyskanego w USA, nie będą zatrudnione te jednostki
:-) Armator Knutsen ma, lub będzie miał, inne optymalniejsze do zwózki DNzUSA jednostki o pojemnościach 170-180
tys.m3.
19.02.2020 roku, Qatar Gas Transport Co., znany jako Nakilat, poinformował, że w 2020 roku
mają zostać odebrane 2 nowe metanowce, z łącznie 4 będących już w budowie w
Korei Południowej.
Wacław Sałaban, marzec 2020 r.
Al Ruwais dostarczy sześćdziesiąty ładunek z Ras Laffan 21 marca.
OdpowiedzUsuńDzięki - uzupełniam.
OdpowiedzUsuń