Będzie to 6 zawinięcie tego Q-Flex do Świnoujścia (ETA 01.04.), tym samym pościg za Al Nuaman (x8) w liczbie zawinięć trwa. Po Al Khuwair (x6→ETA 21.03.), Al Hamla będzie drugim wiceliderem! Ta para swoje 5. zawinięcia na Bałtyk też zrealizowała w min. odstępie czasowym 18.04./05.05.2020.
Trwa zagęszczanie dostaw katarskich. Po 4 ładunkach w I kwartale (w marcu x2), kolejna dostawa na początku kwietnia jednoznacznie wskazuje na min 2 ładunki z Ras Laffan w tym miesiącu. W II kwartale łącznie powinno być 5 dostaw katarskich (typowo 9 w półroczu).
Al Hamla, z podklasy Q-Flex ze stoczni Samsung, ale w nietypowym
duecie z SHI (dodatkowo tutaj, ale bez zdjęć) daje
szansę na kolejny duży ładunek - choć nie jest to potentat objętościowy, to
jedna z jego dostaw jest wśród 10
największych (↓) odebranych przez Terminal Świnoujście. Od 2017 bywa
corocznie na Bałtyku.
Pobyty
Al Hamla w Świnoujściu [nr dostawy
ogółem, wielkość]:
[14.]
/ 1413 GWh - debiut,
[19.]
/ 1418 GWh - powrót do Ras Laffan dookoła Afryki,
[30.]
/ 1421 GWh - obecnie 8 największy
ład. w Terminalu Świnoujście, zawierał 6-cio-mln kubik LNG,
[48.]
/ 1413 GWh - 40 katarska dostawa,
[93.]
/ 1414 GWh - / Był
Al Hamla /
[121.]
/ ? GWh - 80 katarska dostawa.
Wacław Sałaban, marzec 2021 roku.
PS Nie posiadam prywatnych zdjęć tego metanowca, mimo jego częstych pobytów, moje wyjazdy rozmijały się z przypłynięciami tej jednostki.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
szarmancko, szczerze, szczodrze, szeroko, szybko, szyderczo,